ראש הממשלה נתניהו אמר לצוערי קורס קצינים קרביים במילואים בגוש עציון כי ישראל הכינה באיראן ובגרורותיה, אך המאבק לא תם. הוא חזר על הצורך בתעשיית נשק עצמאית, ואמר כי ישראל חייבת להשתחרר מהתלות בארה״ב.
ראש הממשלה נתניהו נשא דברים בפני צוערי קורס קצינים קרביים במילואים בגוש עציון, בהם התייחס לעימות המתמשך מול איראן ולצורך בעצמאות חימושית. 'עכשיו אנחנו עומדים מול איראן וגרורותיה. אנחנו הכנו בהם. זה עוד לא נגמר, אבל זה תלוי בעוצמה שלנו,' אמר. נתניהו הדגיש כי ישראל בונה עוצמה יתרה וחייבת להגיע לעצמאות בייצור נשק, תוך שהוא מביע הערכה לתמיכה האמריקאית. הדברים באים לאחר סדרת הצהרות של נתניהו באותו נושא. כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר היום, נתניהו קרא לצמצם את התלות בארה״ב ולבנות תעשיית נשק עצמאית. הטקסט המלא של דבריו פורסם זמן קצר לאחר הדיווח הראשוני.
4 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
