כוחות הביטחון עצרו הלילה 21 מבוקשים והחרימו רובה M-16, שני אקדחים ותחמושת בפשיטות בבית לחם ובטול כרם, כך נמסר מצה״ל. הכוחות ערכו חיפושים בכ-50 מבנים בבית לחם. מתחילת 2026 הוחרמו ברחבי יהודה ושומרון יותר מ-250 כלי נשק ו-40 מחרטות לייצור אמל״ח.
הלילה (שלישי) פתחו לוחמי צה״ל, בשיתוף השב״כ ומשמר הגבול, במבצע נרחב ללוחמה בטרור באזור בית לחם שביהודה ושומרון, כך נמסר מדובר צה״ל. הכוחות ערכו חיפושים בכ-50 מבנים, עצרו 19 מבוקשים ובהם סוחרי נשק, והחרימו רובה M-16 לצד תחמושת וחלקי נשק. בפשיטה נפרדת בטול כרם נעצרו שני מבוקשים נוספים ונתפסו שני אקדחים ותחמושת.
לפי נתוני צה״ל, מתחילת 2026 הוחרמו ברחבי יהודה ושומרון יותר מ-250 כלי נשק ו-40 מחרטות לייצור אמל״ח — חלק ממאמץ מתמשך לפירוק רשתות ייצור נשק מקומיות. חטיבת עציון, האחראית המבצעית על גזרת בית לחם, הובילה את הפשיטה המרכזית. הפעולה בטול כרם בוצעה על ידי כוחות בגזרת חטיבת מנשה. לא דווח על נפגעים לכוחות או לאזרחים. הפעולות הן האחרונות במערכה מתמשכת נגד הברחות וייצור נשק באזור.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
