חמש ספינות בבעלות חברות דרום-קוריאניות יצאו ממצר הורמוז, לפי דיווח ברויטרס שצוטט בגורמים ישראלים. המעבר מתרחש על רקע הסגר האיראני המתמשך על נתיב המים האסטרטגי.
לפי דיווח ברויטרס שצוטט בערוצים ישראלים, חמש ספינות דרום-קוריאניות יצאו ממצר הורמוז. הדיווח, שהתפרסם לראשונה בלילה שבין רביעי לחמישי, לא פירט את מועד היציאה המדויק או את יעדיהן וסטטוסן הנוכחי של הספינות. ההתפתחות מגיעה לאחר שבועות של מתיחות מוגברת וסגירה איראנית של המצר. כפי שדיווח The Zioneer בעבר, קוריאה הדרומית הודיעה ב-24 ביוני כי ארבע ספינות כבר יצאו מנתיב המים, ועוד 18 עדיין תקועות. הדיווח החדש מצביע על כך שחמש ספינות עברו כעת במצר. המקור הוא דיווח יחיד של רויטרס, ועדיין לא התקבל אימות בלתי תלוי.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
