נשיא ארה״ב דונלד טראמפ אמר הערב (יום ג') כי ארה״ב נמצאת במצב טוב מול איראן, וכי איראן 'הושמדה' וכעת מתנהל משא ומתן לעסקה. 'הדבר המשמעותי ביותר הוא שלא יהיה לאיראן נשק גרעיני,' אמר טראמפ, לפי דיווח ב-N12. ההצהרה היא האחרונה בסדרת אמירות של טראמפ על ההסכם המתגבש.
הנשיא דונלד טראמפ מסר הערב (יום ג') הערכה נוספת בנוגע להסכם הגרעין המתגבש בין ארה״ב לאיראן, ואמר: 'אנחנו במצב טוב. הם הושמדו, ועכשיו אנחנו עושים איתם עסקה.' הדברים דווחו ב-N12. לדבריו, הדבר המשמעותי ביותר הוא שלאיראן לא יהיה נשק גרעיני.
כפי שדיווח The Zioneer בהרחבה, טראמפ תיאר את ההסכם במונחים נחרצים יותר ויותר מאז תחילת יוני — מ׳הסדר מצוין' ועד 'חומה נגד נשק גרעיני'. בשבוע האחרון אמר טראמפ כי המלחמה עם איראן הסתיימה, כי איראן הסכימה לעולם לא להחזיק בנשק גרעיני, והביע שביעות רצון מכך שנפט זורם והשווקים עולים. תנאי ההסכם הסופיים ולוח הזמנים ליישומו נותרו במו״מ ועדיין לא פורסמו.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
