שרת התחבורה מירי רגב מסרה היום (ו') כי בלחצה, האמריקנים התחייבו לפנות מנתב״ג עוד כ-20 מטוסי תדלוק עד יום שלישי הקרוב. לפי דין פישר (N12), המהלך נועד לאפשר לוח טיסות מלא ביולי ולמנוע ביטולי כרטיסים.
שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום (ו') כי ארה״ב התחייבה לפנות מנתב״ג עוד כ-20 מטוסי תדלוק עד יום שלישי הקרוב, בעקבות לחצה, לפי דין פישר (N12). ההתחייבות מגיעה על רקע שבועות של מתיחות סביב מחסור במתדלקים ונוכחות מטוסי צבא אמריקניים בנמל התעופה האזרחי, שכפי שטענה רגב דוחקים את התעופה המסחרית. מוקדם יותר השבוע פונו מנתב״ג 20 מטוסים אמריקניים, ועד סוף החודש צפויים לצאת עוד כ-12, כפי שדיווח The Zioneer. ההתחייבות הנוכחית, אם תתממש, תסיר את המטוסים הנותרים הקשורים לצוואר הבקבוק של המתדלקים ותאפשר לוח טיסות מלא ביולי, לדברי רגב. ההודעה מגיעה במקביל לדיון מדיני-ביטחוני נפרד בקבינט בנושא המו״מ עם לבנון, שאינו קשור לנושא זה.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
