מחבל חיזבאללה ניצל הפסקת אש והשליך רימון לעבר כוחות צה״ל בדרום לבנון הבוקר (שישי). 4 לוחמים נפצעו — קצין באורח בינוני ושלושה לוחמים באורח קל. הכוחות חיסלו את המחבל. צה״ל עדכן כי כל הפצועים פונו לטיפול ומשפחותיהם עודכנו.
האירוע אירע בנקודה שטרם פורסמה על ידי צה״ל, והוא האחרון בשורה של הפרות הפסקת אש של חיזבאללה בדרום לבנון. כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר הבוקר (09:05), דיווחים ראשוניים שלא אושרו תיארו שלושה לוחמים שנפצעו בהטלת רימון של מחבל חיזבאללה. בצה״ל עדכנו את מספר הפצועים לארבעה — קצין באורח בינוני ושלושה לוחמים (בהם קצין נוסף) באורח קל, ואישרו כי המחבל חוסל בזירה.
מאז כניסת הפסקת האש לתוקף, ירו כוחות חיזבאללה שוב ושוב רקטות, מרגמות וטילי נ״ט לעבר כוחות צה״ל הפועלים ברצועת הביטחון. תקיפת הבוקר, באמצעות רימון, מייצגת טקטיקה מטווח קרוב. גרסת צה״ל היא המקור היחיד; דיווח של חיזבאללה טרם פורסם. זהות הפצועים טרם הותרה לפרסום.
2 התפתחויות
- מתפתחצה״ל: 4 לוחמים נפצעו בהיתקלות עם חיזבאללה בדרום לבנון, קצין במצב בינוני
- מבוססצה״ל: לוחמים תקפו חוליית מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון לאחר הפרת הפסקת האש
- מבוססצה״ל: חיזבאללה שיגר יותר מ-50 רקטות לעבר כוחותינו בדרום לבנון במהלך הלילה; צה״ל תקף עשרות מטרות בתגובה
- מתפתח4 לוחמי צה״ל נפלו במארב מנהרות חיזבאללה בדרום לבנון; 147 רקטות נורו לעבר הכוחות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
