צה״ל מסר כי חיסל את אחמד צאזא, קצין ההנדסה של גדוד ג׳באליה המערבי של חמאס, ואת חוסיין ספדי, מפקד מערך הצליפה של הארגון בעיר עזה. לפי הצבא, צאזא היה מעורב בייצור אמצעי לחימה ובניית מטענים, וספדי ניהל ירי צלפים לעבר כוחות והפר את הסכם הפסקת האש. תיעוד התקיפות פורסם.
צה״ל הודיע הבוקר כי במהלך סוף השבוע חיסל שני מחבלים בכירים בחמאס בשתי תקיפות נפרדות בצפון רצועת עזה. אחמד מוניר ח׳ליל צאזא, קצין ההנדסה של גדוד ג׳באליה המערבי של חמאס בעיר עזה, נהרג בתקיפה הראשונה. לפי הצבא, הוא היה אחראי על ייצור והפצת אמצעי לחימה לפלוגות הגדוד, ועל בניית מטענים ומבנים ממולכדים. בחודשים האחרונים ניסה צאזא להניח מטענים סמוך לקו הצהוב במטרה לפגוע בכוחות צה״ל. בתקיפה השנייה חוסל חוסיין ספדי, מפקד מערך הצליפה של חמאס בעיר עזה, שניהל ירי צלפים לעבר כוחות צה״ל במהלך המלחמה, ולפי צה״ל הפר לאחרונה את הסכם הפסקת האש בכך שאימן מחבלים והתכונן לפיגועי צלפים נוספים. הצבא הדגיש כי לפני שתי התקיפות ננקטו צעדים לצמצום הפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בתחמושת מדויקת ובתצפית אווירית. תיעוד החיסולים פורסם על ידי דובר צה״ל. הפעולות ממשיכות מגמה של תקיפות מדויקות נגד מפקדי חמאס בזירה העזתית.
3 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
