צה״ל הודיע כי חיסל בסוף השבוע שני מפקדים בכירים של חמאס בצפון רצועת עזה, בתקיפות נפרדות. אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג׳באליה, וחוסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה, חוסלו. לפי צה״ל, שניהם הפרו את הפסקת האש וקידמו פיגועים נגד הכוחות.
צה״ל הודיע בצהרי יום שני כי חיסל בסוף השבוע שני מפקדים בכירים של חמאס בצפון רצועת עזה, בתקיפות ממוקדות נגד מחבלים שהפרו, לדבריו, את הפסקת האש. התקיפה הראשונה חיסלה את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג׳באליה במרחב העיר עזה. לפי צה״ל, זאזא היה אחראי על ייצור וחלוקת אמצעי לחימה, ובניית מטענים ובתים ממולכדים. בימים האחרונים ניסה להטמין מטענים בסמוך לקו הצהוב — רצועת החיץ — במטרה לפגוע בכוחות צה״ל הפועלים במרחב. התקיפה השנייה חיסלה את חוסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה. צה״ל מסר כי צפדי היה אחראי לאורך המלחמה על כלל מתקפות הצליפה נגד הכוחות, והפר באופן שיטתי את הפסקת האש על ידי הכשרת מחבלים וקידום מתווי צליפה נוספים. כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר היום, שני המחבלים זוהו כאיום מיידי (SAME-THREAD, 12:01). צה״ל הוסיף כי הכוחות פרוסים בהתאם להסכם הפסקת האש וימשיכו לפעול להסרת איומים. הדיווח מבוסס על הודעה בודדת של דובר צה״ל; אין אישור בלתי תלוי נכון למועד הפרסום.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
