תושבי עין ערב בנפת ראשיא במחוז בקעת לבנון שבו הבוקר לבתיהם לאחר נסיגת כוחות צה״ל מהאזור, כך על פי דיווח סוכנות הידיעות הלבנונית שפורסם בתקשורת הממלכתית (כאן). הפריסה מחדש באה לאחר שצבא לבנון פתח מחדש את הכביש לכפר.
הבוקר השלים צה״ל נסיגה מאזור עין ערב בנפת ראשיא במחוז בקעת לבנון, ואיפשר לתושבים לשוב לבתיהם. לפי דיווח סוכנות הידיעות הלבנונית הרשמית, כפי שפורסם בכאן, צבא לבנון פתח מחדש את הכביש לכפר בעקבות הנסיגה הישראלית.
כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר היום ב-11:02, פתיחת הכביש על ידי צבא לבנון ונסיגת צה״ל היו בעיצומן, והן מסמנות שלב נוסף בתמונת ההיערכות המשתנה לאורך גבול הצפון. הפריסה מחדש מגיעה לאחר שבועות של פעילות ישראלית בדרום לבנון – לרבות התמרון הקרקעי ותקיפות אוויריות – ובמסגרת הפסקת אש שכללה נסיגה הדרגתית וחזרת אזרחים באזורים מסוימים.
לא דווח על נפגעים או אירועים נוספים בקשר לנסיגה. צבא לבנון לא פרסם הצהרה רשמית מעבר לפתיחת הכביש. צה״ל טרם הגיב על הפריסה מחדש.
3 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
