קפטן נבחרת איראן מהדי טארמי אמר כי המונדיאל הוא "אסון", מתח ביקורת על הלוגיסטיקה של פיפ״א, וטען שנשיא פיפ״א ג׳אני אינפנטינו הבטיח לטפל בבעיות הנבחרת ולא קיים. לדבריו, הנבחרת מכבדת להט״בים אך מתמקדת בכדורגל.
קפטן נבחרת איראן, מהדי טארמי, החריף את הביקורת על הלוגיסטיקה של מונדיאל 2026 ואמר כי הטורניר הוא 'אסון'. לדבריו, נשיא פיפ״א ג׳אני אינפנטינו הבטיח באופן אישי לטפל בבעיות הנבחרת אך 'לא קיים את ההבטחה'.
טארמי הדגיש כי הנבחרת מכבדת להט״בים — עמדה החורגת מהעמדה הרשמית של ההתאחדות האיראנית, שפנתה יחד עם מצרים לפיפ״א בדרישה לאסור הצגת סמלי גאווה במשחק הקרוב. עם זאת, לדבריו, הנבחרת מתרכזת בכדורגל בלבד.
ההצהרות באות בהמשך לתלונות חוזרות של הנבחרת מאז הגעתה לארה״ב, כפי שדווח ב-The Zioneer ב-27 ביוני על 'אסון לוגיסטי'. ההתאחדות האיראנית גם התלוננה על מגבלות אמריקאיות — כולל מניעת כניסת שופט סומלי — שפיפ״א סירבה להתערב בהן.
2 התפתחויות
- מתפתחמהדי טארמי: "אנחנו מכבדים להט״בים" — בניגוד לעמדת ההתאחדות האיראנית
- מתפתחמאמן נבחרת איראן במונדיאל: 'הקבוצה הכי מדוכאת'; פעילים מדגישים את הרדיפה אחר שחקנים על ידי המשטר
- מתפתחגארי לינקר: 'נבחרת איראן זכתה ליחס מאוד לא הוגן' בגלל הגבלות הנסיעה מארה״ב
- מתפתחאיראן: דובר כדורגל מטעם משמרות המהפכה מדווח על התערבות ארה״ב לפיפ״א
מקורות ואות
- קליטה פנימית
