משרד החוץ האיראני גינה תקיפה אמריקאית על מתקני תצפית ומודיעין בדרום המדינה, והאשים את ארה״ב בהפרת התחייבויותיה ובחוסר אמינות. ההודעה מגיעה על רקע סדרת האשמות איראניות נגד ארה״ב בשבועות האחרונים.
משרד החוץ האיראני גינה הבוקר (ראשון) תקיפה אמריקאית על מתקני תצפית ומודיעין בדרום איראן, והאשים את ארצות הברית בהפרת התחייבויותיה ובחוסר אמינות, כך לפי הודעה שהפיץ המשרד.
בהודעת המשרד לא פורט המועד המדויק של התקיפה המדווחת, ולא נמסרו פרטים על נפגעים או נזק. מדובר בהאשמה האיראנית האחרונה בסדרה של גינויים נגד פעולות צבא אמריקאיות באזור בשבועות האחרונים. דיווחים דיווח בעבר על האשמות איראניות כי ארה״ב הפרה הפסקת אש בתיאום עם ישראל בלבנון, וכן על איומים איראניים לתקוף בסיסים ותשתיות אמריקאיות.
אין אישור בלתי תלוי להתרחשות התקיפה, ובארה״ב טרם הגיבו. הדיווח מבוסס על מקור בודד.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
