משמרות המהפכה טוענים כי תקפו מטרות אמריקאיות בבסיס חיל האוויר שייח׳ עיסא בבחריין באמצעות כלי טיס בלתי מאוישים ורחפנים, על פי דיווח בודד לא מאומת. הטענה מגיעה לאחר סדרת טענות דומות של משמרות המהפכה על תקיפת עמדות אמריקאיות ברחבי האזור בשבועות האחרונים.
עלון זה מדווח על טענה חדשה של משמרות המהפכה לתקיפה על מטרות אמריקאיות, הפעם בבסיס חיל האוויר שייח׳ עיסא בבחריין. על פי דיווח בודד לא מאומת מערוץ איראני, משמרות המהפכה תקפו באמצעות כלי טיס בלתי מאוישים ורחפנים מטרות צבאיות אמריקאיות בבסיס.
הטענה היא האחרונה בסדרת טענות של משמרות המהפכה על תקיפות נגד עמדות אמריקאיות ברחבי המזרח התיכון בשבועות האחרונים. כפי שדיווח The Zioneer, המשמרות טענו בעבר לתקיפת רחפנים בבסיס עלי אל-סלם בכווית (10 ביוני), תקיפת טילים בליסטיים נגד כוח אמריקאי שיצא מבחריין (10 ביוני), ומטח רב-בסיסי שפגע בירדן, כווית ובחריין (11 ביוני). גל מאוחר יותר (27 ביוני) כלל טענות על תקיפת עמדות אמריקאיות לצד אירוע נפרד שבו משרד החוץ הבחרייני האשים את איראן בתקיפות רחפנים בשטחה.
טענה ספציפית זו — נגד שייח׳ עיסא — פורסמה בערך באותה שעה שבה פורסמה טענת רב-הבסיסים הקודמת מה-11 ביוני, שכבר מנתה את שייח׳ עיסא כאחד מחמישה בסיסים שהותקפו. הדיווח הנוכחי אינו מספק אישור בלתי תלוי, הערכת נזק או תגובה צבאית אמריקאית.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
