החל היום השלישי לשיחות בין ישראל ללבנון, המתקיימות בוושינגטון. המגעים נמשכים במסגרת המאמץ הדיפלומטי לקדם סידורי ביטחון ויחסים בין המדינות, לפי הדיווחים.
החל היום (חמישי, 25 ביוני) הסבב השלישי של שיחות ישראל-לבנון בוושינגטון, בהמשך לשני סבבים קודמים. המושב נפתח בסביבות השעה 16:00 שעון ירושלים, לפי הדיווחים. השיחות מגיעות לאחר סבב ראשון שדווח ב-16:35 באותו יום ('החלו שיחות המו״מ בין ישראל ללבנון'), כפי שדיווח The Zioneer.
המגעים באים לאחר מאמץ דיפלומטי שכלל שיחה בין מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו לנשיא לבנון ג׳וזף עאון ב-19 ביוני, שבה דנו בפירוק חיזבאללה מנשקו ובהפסקת האש מול ישראל, כפי שדיווח The Zioneer. השיחות מתנהלות על רקע פעילות צה״ל בדרום לבנון ומתיחות מתמשכת לאורך הגבול, כאשר הורי לוחמי הקומנדו הפרוסים בלבנון האשימו את ההנהגה בהזנחה במכתב שפורסם על ידי The Zioneer ב-24 ביוני.
טרם פורסמו פרטים על סדר היום או על פריצות דרך בדיונים היום.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
