מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסם אמר הערב (שלישי) כי הפסקת האש הנוכחית הושגה הודות לניהול המערכה של הארגון, ודרש נסיגה ישראלית מלאה משטח לבנון לפי לוח זמנים מוגדר. קאסם הודה לאיראן, אותה כינה בין המכובדים בעולם, וטען כי התוקפנות נכשלה בהשגת מטרותיה.
מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסם נשא הערב (שלישי) נאום לציון ערב נוסף של העאשוראא', בו התייחס להפסקת האש הנוכחית עם ישראל. קאסם זקף את השגת הפסקת האש לזכות קבלת ההחלטות וניהול המערכה של הארגון, ודרש כי נסיגה ישראלית מלאה משטח לבנון תתבצע לפי לוח זמנים מוגדר. הוא הודה לאיראן, אותה תיאר כאחת המכובדות בעולם, וטען כי התוקפנות נכשלה בהשגת מטרותיה. הנאום ממשיך סדרת הצהרות של קאסם בשבועות האחרונים, כפי שדווח ב-The Zioneer. ב-21 ביוני דחה קאסם כל הפסקת אש המעניקה לישראל חופש פעולה, וב-19 ביוני התחייב להתנגדות עד שהישראלי האחרון יעזוב את לבנון. הנאום הנוכחי מציג את הפסקת האש הקיימת כהישג של חיזבאללה תוך חזרה על הדרישה לנסיגה, ללא התייחסות לסוגיית פירוק הנשק שהייתה נקודת מחלוקת מרכזית בהצהרות קודמות.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
