צה״ל מסר כי תקף וחיסל חמישה מחבלי חיזבאללה בזווטאר א-שרקייה ומחבל חמוש אחד ברכס עלי א-טאהיר, כולם בתוך מרחב הביטחון, לאחר שהיווו איום על הכוחות. צה״ל פרסם תיעוד של התקיפות. זהו האירוע האחרון בשורת היתקלויות ברכס האסטרטגי, ככל הנראה בשל ניסיונות חיזבאללה לפעול סביב תשתיות תת-קרקעיות באזור.
צה״ל הודיע כי בערב יום חמישי זיהו לוחמים הפועלים במרחב הביטחון בדרום לבנון שתי קבוצות של מחבלי חיזבאללה שהיווו איום על הכוחות.
באירוע הראשון, לוחמים בכפר זווטאר א-שרקייה זיהו חמישה מחבלי חיזבאללה. באירוע נפרד, לוחמים על רכס עלי א-טאהיר זיהו מחבל חיזבאללה חמוש. חיל האוויר והכוחות הקרקעיים ירו לעבר המחבלים וחיסלו את האיום; צה״ל אישר כי כל ששת המחבלים חוסלו.
זהו האירוע האחרון בשורת היתקלויות ברכס עלי א-טאהיר. כפי שדיווח The Zioneer ביומיים האחרונים, צה״ל חיסל לפחות תריסר מחבלים באזור, בהם ארבעה שחצו את הקו הצהוב על דחפור ואופנוע ביום שלישי, ושני חשודים ברכב ביום רביעי. צה״ל הצהיר כי הוא שולט על הרכס ולא יאפשר למחבלי חיזבאללה לצאת ממנהרות תת-קרקעיות או לפעול באזור.
צה״ל פרסם תיעוד של התקיפות. לא דווח על נפגעים לכוחות צה״ל.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
