חיזבאללה קורא לממשלת לבנון לסגת מהסכם הפסקת האש עם ישראל, וטוען כי ההסכם אינו מחייב את הארגון. הקריאה דווחה הערב (שישי) בכלי תקשורת בלבנון.
חיזבאללה קרא הערב (שישי) לממשלת לבנון לסגת מהסכם הפסקת האש עם ישראל, תוך טענה כי ההסכם אינו מחייב את הארגון. הקריאה דווחה בכלי תקשורת בלבנון ומסמלת הסלמה נוספת בהתנגדות הארגון למסגרת שגובשה בתיווך אמריקאי.
ההצהרה הנוכחית מצטרפת לשורה של דחיות קודמות מצד חיזבאללה. כפי שדיווח The Zioneer, מקורות בארגון דחו בעבר את המסגרת מוושינגטון והאשימו את ממשלת לבנון כי העניקה לישראל 'ייפוי כוח' להישאר בשטח לבנון. הארגון איים כי כל הפרה של ההסכם תוביל ל׳השמדת' הכוחות הישראליים בלבנון.
הקריאה לסגת מההסכם מהווה התקשחות נוספת של עמדת חיזבאללה, שעוברת מדחיית תנאי ההסכם — כפי שעשה מזכ״ל הארגון נעים קאסם בתחילת החודש — לקריאה פעילה למדינה הלבנונית לנטוש לחלוטין את התהליך הדיפלומטי.
3 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
