צה״ל פרסם פרטים נוספים על התקרית ברכס עלי א-טאהר אחר הצהריים: המחבלים שחוסלו — פעילי חיזבאללה שפעלו בכסות אזרחית כדי להגן על פעילותם, חצו את הקו הצהוב וניסו להגיע לתשתית תת-קרקעית של הארגון. בצה״ל אומרים כי הכוחות שולטים ברכס ולא יאפשרו למחבלים הנצורים בתשתיות התת-קרקעיות לצאת או להיכנס למרחב. העדכון מאשר כי המחבלים חוסלו, לאחר הדיווח הקודם על ירי להסרת האיום.
צה״ל פרסם פרטים חדשים על התקרית ברכס עלי א-טאהר, שעליה דווח לראשונה בשעה 16:22, במהלכה ארבעה מחבלי חיזבאללה חצו את הקו הצהוב תוך שימוש בכסות אזרחית. על פי צה״ל, המחבלים חוסלו לאחר שהתעלמו מקריאות האזהרה וניסו להגיע לתשתית תת-קרקעית של חיזבאללה ברכס. בצה״ל הדגישו כי הכוחות שולטים באופן מלא על הרכס ויחסמו כל תנועה של מחבלים שנותרו נצורים במתקנים התת-קרקעיים. מדובר באירוע השני מסוגו המדווח היום ברכס: קודם לכן, בסביבות 16:44, מסר צה״ל כי ירה לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה בכסות אזרחית במהלך ניסיון דומה. הרכס הוא מוקד עימותים בימים האחרונים; צה״ל מסר כי הוא כותר מפקדת מנהרות מרכזית של הארגון באזור, ואילו חיזבאללה הכחיש את הטענות.
17 התפתחויות
- מאומתצה״ל חיסל שני מחבלי חיזבאללה בנבטיה; חוסלו מחבלים נוספים ברכס עלי טאהר
- מאומתצה״ל מאשר תקיפה שנייה בנבטיה: חיסל חוליית מחבלי חיזבאללה שהתקרבה לכוחות
- מתפתחבפעם השנייה היום: ארבעה מחבלי חיזבאללה חצו את הקו הצהוב — כוחותינו ביצעו ירי להסרת האיום
- מאומתשני מחבלי חיזבאללה חוסלו על ידי צה״ל בתקרית בגבול הצפון
מקורות ואות
- קליטה פנימית
