המושב הראשון של השיחות בדרג הבכיר במסגרת מזכר ההבנות בין ארה״ב ואיראן הסתיים בבירגנשטוק, שווייץ, באווירה חיובית — כך נמסר בהצהרה משותפת של קטאר ופקיסטן, לפי ברק רביד (N12). הושגה התקדמות מעודדת והוסכם על הקמת מנגנון להמשך השיחות הטכניות.
המושב הראשון בדרג הבכיר של השיחות בין ארה״ב לאיראן במסגרת מזכר ההבנות הסתיים היום (שני) בבירגנשטוק, שווייץ, באווירה חיובית ובונה, כך נמסר בהצהרה משותפת של קטאר ופקיסטן, לפי ברק רביד (N12). בהצהרה נמסר על התקדמות מעודדת ועל הקמת מנגנון להמשך שיחות טכניות. האירוע מהווה המשך לשורת פגישות דיפלומטיות שהתקיימו בשווייץ בשבוע האחרון; כפי שדיווח The Zioneer, ביום ראשון נפתחה פגישה תלת-צדדית בהשתתפות איראן, ארה״ב וקטאר, שהתמקדה בהפסקת אש בלבנון, וב-18 ביוני הודיע משרד החוץ השווייצרי על שיחות ראשוניות בבירגנשטוק. ההצהרה המשותפת לא פירטה את תוכן ההתקדמות או את סדר היום הטכני.
4 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
